2013年2月26日星期二

UGG ultra høye Chrystie med deg har alltid et avsnitt av temperament fasekontrast

"Oh, hva Boyd, Yu Chen, du sier dette jeg kunne se ned på meg, ah," Sarkozy Mitsue tørket seg i ansiktet med et lommetørkle, et lommetørkle og kastet en kvinnelig sekretær, så uggs misnøye, sa han opprinnelig planlagt , ikke klar til å lukke ugg penger, så lenge hans hund til trening ut ble en hund trening akkurat nå så perfekt, perfekt bli lytte til hans egne ord, som vil være å samle de pengene.

sjokkerte billige uggs å høre Qi av Mitsue ordene kunne ikke hjelpe denne gamle Qi er dum eller spille idiot, ikke bygge to lagerbygninger kostnaden av femti millioner, to ganger før spurt, er ikke et positivt svar, dette."ugg, det siste jeg nevnte hundetrening, tror jeg vet det, hva er en million, jeg ikke gi deg, men at kostnadene for bygging, vet jeg ikke belaste deg. si, eller jeg gjør det mindre masse penger du ikke være trygg på er, selvfølgelig, hvis du må telle klar, 450000 du ga meg, og så gir jeg deg send 1,3 millioner, hvordan? "Qi Mitsue sa svært alvorlig titt på hans uttrykk i motsetning til i spøk.

"En slik telling, jeg mener ikke å gi deg 450 850 tusen, og deretter tjene ah, som må gi deg 450 000 jobb, det var veldig godt å tjene disse pengene, gamle Qi, hvordan vil inn 1.300.000? "ugg norge høre Qi Manjiang så kunne ikke hjelpe smil, dette er penger også veldig bra fortjent det, hvis vi virkelig gi ham Førtifem, redd for å virkelig ønsker å umiddelbart hånd 130 wan.

http://www.uggsaustralianorgex.com/

没有评论:

发表评论